پنج شنبه 01 آذر ماه 1397
   

کارشناس پاسخگو: آقای داوود زکریا پور

 پست کارشناس پاسخگو: رئیس اداره امور اراضی

 پست الکترونیک: D-ZAKARIAPUR@agri-naein.ir 

 شماره تلفن تماس: 46256919 - 031

 شماره اتاق: 10

 زمان مراجعه: همه روزه ، به غیر از روزهای تعطیل (لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید)

 

 

 

 

 آدرس پستی: نائین - خ شهید رجائی - مدیریت جهاد کشاورزی -اتاق شماره 10امور اراضی

کارشناس پاسخگو: آقای محمود سجادفر

 پست کارشناس پاسخگو: کارشناس امور حقوقی

 پست الکترونیک: M-SAJADFAR@agri-naein.ir 

 شماره تلفن تماس: 46256915 - 031

 شماره اتاق: 10

 زمان مراجعه: همه روزه ، به غیر از روزهای تعطیل (لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید)

 

 

 

 

آدرس پستی: نائین - خ شهید رجائی - مدیریت جهاد کشاورزی -اتاق شماره 10 امورحقوقی

مراحل رسيدگی به تقاضای اراضی ملی و دولتی مورد نياز اشخاص حقيقی و حقوقی برای طرح های كشاورزی 

 

 

 

 

1- هدف : واگذاری اراضی جهت طرح های کشاورزی و طرح های وابسته به آن به منظور اشتغالزائی و تولید محصولات کشاورزی و تولیدات محصولات غذائی و لبنی (صنایع تبدیلی و تکمیلی)

2- دامنه عملكرد:  شهرستان نایین

                        

3- مدت زمان انجام كار : بستگی به پاسخ استعلام های بعمل آمده ازادارات ذیربط و تشکیل جلسات مربوطه دارد

4- مراحل و شرح اقدامات :

1.   ارائه معرفينامه همراه با موافقت اصولي معتبر از سوي دستگاه های تخصصی مرتبط توسط متقاضی به دبيرخانه کميسيون ماده 2 مستقر در مديريت امور اراضی استان

2.   انجام استعلامات از دستگاههاي ذيل متناسب با نوع طرح توسط دبيرخانه کميسيون ماده 2 مستقر در مديريت امور اراضی استان

(الف )  اداره كل منابع طبيعي استان مربوطه (موضوع اجرای قانون- اخذ سند- استعداد يابی)

(ب) سازمان آ ب منطقه اي اصفهان

(ج ) اداره كل حفاظت محيط زيست

(د) فرمانداري شهرستان جهت اخذ مصوبه كارگروه ماده 13 تعيين كاربري اراضي با هماهنگي سازمان مسكن وشهرسازي

(ها) معاونت امور دام - صنایع کشاورزی

3.   پس از اخذ نظر مساعد دستگاههاي مذكور ، پرونده تكميل و جهت اتخاذ تصميم توسط دبيرخانه کميسيون ماده 2 مستقر در مديريت امور اراضی استان در  كميسيون ماده2  مطرح مي گردد 

4.   درصورت تصويب طرح مصوبه كميسيون جهت صدور پروانه تاسيس به مرجع صادر کننده موافقت اصولي ابلاغ مي گردد توسط دبيرخانه کميسيون ماده 2 مستقر در مديريت امور اراضی استان

5.   معرفي متقاضی  به دفترخانه جهت انعقاد قرار داد اجاره و دريافت اولين قسط اجاره توسط دبيرخانه کميسيون ماده 2 مستقر در مديريت امور اراضی استان  

6.   معرفي متقاضی جهت تحویل زمين به اداره كل منابع طبيعي استان و مديريت جهادكشاورزي شهرستان توسط دبيرخانه کميسيون ماده 2 مستقر در مديريت امور اراضی استان (يعنی اينکه متقاضی جهت امضاء صورت جلسه تحويل زمين براساس کروکی مراجعه می کند)

 

5- مدارک مورد نیاز :

1.       معرفی نامه  و تعیین مدارک متقاضی

2.       موافقت اصولی معتبر از معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت صنایع کشاورزی

3.       استعلام ها مورد نیاز

4.       برنامه زمان بندی اجرای طرح و نقشه سایت پلان

 

توجه! توجه!

 

خواهشمند است جهت بهتر شدن خدمت به ارباب رجوع ، در مورد روند ارائه شده هر گونه نظر و یا پیشنهادی دارید در کادر زیر برای ما ارسال کنید.

لطفا سؤال و یا پیشنهاد خود را در کادر زیر با حروف فارسی وارد نمائید.

  ارسال   صرفنظر  
ورود |عضويت
  كاربران درحال بازدید از پرتال
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 95
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 95

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1292580
Visitors بازديد هاي امروز: 850
Visitors بازديد هاي ديروز: 598
Copyright (c) 1397/09/01 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نائین
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا